All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

zondag

Koekjes bakken in april


Van de week eindelijk een speculaasvormpje op de kop getikt...kon ik eindelijk eens mij in November aangeschafte speculaasmix ( suzie) uit proberen ! Oke, ik geef toe normaal doe je zoiets in December, rond Sinterklaas ofzo..maar ach..net alsof die speculaasje in April niet zouden smaken...
Ik ben gisteren de hele middag in touw geweest om er een paar op de bakplaat te krijgen...hahaha, ben toch wel een hele middag bezig geweest, 'k had geen idee dat het zoveel werk was...maarja we hebben nu voor minimaal 2 maanden amandelspeculaasjes is huis hahahaha ! Ik had je ze graag laten proeven, maarja in de post zullen ze vast niet goed blijven...vrees ik...dan maar in gedachten...een kopje thee erbij ?

4 opmerkingen:

Francien zei

Koffie a.u.b....lekker...ze zien er in iedergeval heerlijk uit...en tuurlijk smaken die ook in April...altijd eigenlijk...ik maak wel eens erwtensoep in de zomer..het is maar waar je trek in hebt toch??Heb een cake gebakken vandaag...voor morgen eigenlijk...maar er is niet veel meer van over...en we zijn maar met zijn tweetjes...begrijp er niks van..lol....fijne tweede paasdag morgen!!
groetjes Francien.

Bonjade zei

Doe mij ook maar koffie erbij..met melk en suiker graag. Oh ja iets meer suiker dan een 'gewoon'iemand.
Enne dan neem ik er één hoor ze zien er uit om op te eten.....
En ze smaken......hmmmmmm, goed gelukt dus zou ik zo zeggen.
Ach en een voorraad......bij de koffie, bij de thee, voor als je op visite gaat....ach weg zijn ze zo. En voor je mannetje......
Fijne dag

Yvonne zei

mmm, ziet er lekker uit ! zijn ze al op, of doe je er echt 2 maanden over hihi, vast niet
Een lekker "April"speculaasje zou ik ook wel lusten hoor, en het maakt mij niet uit of het bij de thee of de koffie is :-)
Groetjes Yvon

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

Lekker hoor, doe mij er maar een.
Ik ben niet zo'n bakwonder, maar ik weet het meestal wel te bewonderen, mmm!

Op zich ben ik wel van het seizoens eten, je kunt mij niet blij maken met een zuurkool-stampot in de zomer, maar speculaas kan toch het hele jaar door :)

Wij hebben van oud en nieuw nog oliebollenmix over, manlief wil ze binnenkort gaan maken, haha