All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

zaterdag

Even een kopje thee

Hallo vriendinnetjes, dank voor jullie reactie op mijn
mooie koperkleurige knoopjes, kraaltjes, belletjes ! Het is mij een stuk duidelijker
dat ze voor diverse doeleinden werden gebruikt...dus dan is het ook niet
gek om er op z'n minst toch stiekem een paar te gebruiken ! Thanx, nu ik dat weet
kan ik er eens even op gaan broeden ! Dit weekend geen uitstapjes..
ik ga lekker even in  m'n "hobbykamertje" ( stel je er niet teveel van voor,
dat is nl een bureau en een stel planken er boven ;-) een beetje opniew
inruimen. 
~
Ik heb natuurlijk van die leuke winkeldozen gekocht, en die heb ik nog niet
eens een leuke plek kunnen geven..ben wel wat aan het schuiven geweest...
(met het gevolg dat nu alles overal staat, en we ons nek er al de hele week over breken LOL)
Maar je komt dan wel weer prullaria tegen..en dat brengt me weer op ideeen, en die
moeten even de tijd krijgen om te "ontwikkelen" zeg maar..
dus ik zit even te broeden, en intussen ruim ik de boel een beetje gezellig in...hoop ik..
~
Ik heb voor jullie een kopje thee gezet, als je er zin in hebt..
schroom niet, 't is alleen even zelf bediening deze keer ;-)
Heel fijn weekend ! tot gauw,
Bookmark and Share


8 opmerkingen:

Francien zei

Zit er ook iets lekkers in je bokaaltje?? dan pak ik ( snoepsmoel) dat ook hoor...ga de boel maar schuiven en wij wachten wel op het resultaat...soms kom je daardoor weer dingetjes tegen die je een leuk plaatsje kunt geven...
groetjes Francien.

LiLi M. zei

Mmm heerlijk doe mij maar een kopje thee uit zo'n mooi kopje! Ben benieuwd wat je uitbroedt! Fijn weekend!

Hannekie(Sisterly) zei

nou daar zeg ik geen nee tegen, ben een echte theeleut. ik ben gisteren naar lille geweest en zit ook wer vol inspiratie. zal straks even fotos op mijn blog zetten. ben benieuwd naar je ideen
gr hannie

Mellow Morning zei

Thee uit zo,n mooi kopje daar zeg ik geen nee tegen. Veel plezier met het opruimen.
Groetjes Jo

Belle Brocante design zei

Ik ben ook gek op zulk servies! Kom maar op met die thee in zo'n mooi kopje het liefst groene (gezond) én met wat lekkers (haha ongezond maar dat heft elkaar weer op zeg maar)! Ik ga je blog volgen hoor!
Groetjes Annemiek

Pieternel zei

Mooie kopjes, die maken ze tegenwoordig niet meer zo mooi.

Geniet van je kopje thee eruit en denk dan aan vroegere tijden.

Pieternel

Thamar, zei

Hoi Elise
Nou ik vind het heerlijk een kopje thee en sla die ook niet af, maar ik denk dat jou thee al koud is. Koude thee kan ook. Nog even terug op mijn poeziealbums ik bewaar ze op mijn slaapkamer maar wel in een donker hoekje.
Gr Thamar

Unknown zei

Je vroeg me of het Hoeksche Waard Magazine ook in Rotterdam te koop is. Ja, zowel bij boekhandel Donner als boekhandel Snoek op de Meent. Het heeft dan wel een andere titel, te weten Polder Glossy, maar heeft dezelfde inhoud. Het kost 3,95 en verschijnt om de twee maanden.
vr.gr. Marja