All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

zaterdag

Een glimp van..

~




ons ontbijt servies.
Dit is de knop van de ronde botervloot.
Het servies bestaat uit 6 ontbijtborden, een rechthoekig en een ronde botervloot,
vleesschaaltjes, een klein bakje voor zoetigheid en een grote schaal voor het brood.
Ik heb het geerft van mijn opa en oma. Zij kregen het servies
voor hun trouwen, dus het is al een paar jaartjes oud, en zeer zorgvuldig
behandelt. Het is nog in perfecte staat.


~


6 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een prachtig sierlijk en elegant servies !
Wat fijn dat het al die jaren in zo'n mooie staat is gebleven, zo is het nog elke dag genieten !
Groetjes Yvon

Bonjade zei

Wat een schatjes.....hoezo een glimp, we willen alles zien....hihi.
Nee hoor, ik zie het zo ook.
En dan die roosjes erop....ik hou er van.
Fijne dag

Francien zei

Oh dit is geweldig....als blauwfreak ben ik hier natuurlijk he-le-maal weg van...zo zie je de serviezen nog zelden..je grootouders hebben het niet veel gebruikt zo te zien...of misschien mooi uitgestald in een kastje...hoe dan ook...het is prachtig!! veel pelzier ermee..ben een beetje positief jaloers hoor!! haha....
groetjes Francien.

Francien zei

Ik ga je ook lekker "stalken"hier...hoef ik niks meer van die mooie dingen te missen..jammer dat je geen volgers bij je andere blogje hebt.was ik ook gelijk van de partij....en sorry voor de fout in het vorige berichtje...ik bedoelde en meende ook veel plezier ermee!!
groetjes Francien.

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

Wauw Elise, wat een pracht servies!!!!!
liefs Freekje

basiclabelSweden zei

Prachtig dat knopje, heel mooi: ben dol op mooi servies. groetjes