All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

woensdag

Jarige bejaarde huispoes


Is het geen schatje ? Prrrt wat een blik he...ze is vandaag jarig...19 jaar is ze geworden...ik weet nog dat ik haar kreeg...ze was toen amper 3 weken oud..ze werd gepest door de kinderen in het gezin waar ze vandaan kwam en dus vonden de eigenaren dat ze meteen maar naar mij moest.

Waarschijnlijk heeft ze lange tijd "gedacht" dat ik haar moeder was..heb haar zindelijk gemaakt, geprobeerd haar aan te leren om d'r nagels in een mat te zetten ipv in mijn meubels..( maar dat laatste was niet zo eenvoudig..er zijn aardig wat bankstellen en stoelen door haar toedoen gesneuveld) Ze is nog heel speels al merk ik wel dat ze een dagje ouder wordt. Alles gaat niet meer zo soepel, en volgens mij is ze af en toe ook een beetje de weg in huis kwijt, en zit ze zomaar voor het vaderland ineens te miauwen. Een dikke knuffel doet dan wonderen :-)

Na vanmorgen "Happy Birthday" voor haar gezongen te hebben moest ik toch echt ook nog even stofzuigen...dit is de foto die ik van haar maakte...verscholen achter een tafelpoot met een blik op "donderen", och wat ben ik toch ook een mispunt ;-) Maarja met zo'n lekker dier in huis moet je toch echt wel stofzuigen hoor. Dus..heb ik mezelf de lol gegund om haar even op het kiekje te zetten.

We zijn inmiddels weer vrienden hoor :-)

3 opmerkingen:

Yvonne zei

haha, moest wel om jouw stukje lachen, hier vliegen ze ook alle kanten op als de stofzuiger aan gaat, terwijl ik ze er nooit mee geplaagd heb :-)
19 jaar, een hele leeftijd hoor, gefeliciteerd !!
hier zijn de oudste 2 16, waarvan 1 er ook nog erg speels is, de andere heeft het aan de schildklier en is bijna op, maar inslapen vinden we geen optie, ze spint nog zo lekker, komt bij je liggen, en heeft het toch nog erg naar haar zin (volgens de dierenarts heeft ze geen pijn)
dus hoop dat ze nog even bij ons blijft!
nou geef poes maar een poot van mij :-) (ze zal waarschijnlijk liever iets lekkers hebben hihi
groetjes Yvonne

M. zei

gefeliciteerd met je jarige huispoes...wij hebben hier drie katers,maar die zijn nog niet zo oud..

fijne dag samen....

Francien zei

Happy Birthday Laura!!! 19 jaar en wat is het een pracht poes!!!op zo.n leeftijd zou ik ook af en toe ineens luid miauwen..maar misschien is ze heel slim en weet dan dat ze lekker geknuffeld wordt...hoop dat jullie nog vele jaren samenzijn.
groetjes Francien.