All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

zondag

L'agriculture en tableaux vervolg..








Dank voor jullie leuke reacties!
Ik heb   
nouja eigenlijk manlief..
nog eens even goed gekeken naar de kippen, kalkoenen 
en konijnen plaat.. ( ook grappig alles begint met een K ) 
en inderdaad, 
het is gemaakt voor een schooldirecteur..
 het klopt dus, dat het werd of misschien nog steeds wel
 gebruikt als onderwijs op scholen (ecole).


 
~
Dus die dieren huppelen nu ook nog op de zgn "scharrelboerderijen !
Wat leuk !..als "stadsmeisje" adoreer ik dat soort berichten ;-) 
In gedachten zie ík mij zelf er wel tussen wandelen...
in mijn "nieuwe oude brocante schort" (volgt in een volgende post)
met dit  eierrekje..op zoek naar eieren...( grappig ding he !) 
heerlijk een vers ei voor het ontbijt..



Nouja, fantasie oh fantasie wat plaagst u mie
....tijd om even weer tot de orde van de dag
te komen..( bah dát haat ik ;-) 


Frans huiswerk roept..
~
au revoir


 

3 opmerkingen:

Hannekie(Sisterly) zei

oo dar eierrekje is echt helemaal leuk zeg. zier er super uit zo
gr hannie

Anoniem zei

Wow dat eier rekje is echt een schatje,mooi op de foto gezet,fijne zondag nog,lieve groet Joke.

Riet zei

Ohhh wowww Elise,wat een schitterend rekje voor de eieren.

Liefs Riet.