All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

vrijdag

Napoleon



 Kleine schaaltjes, ring en ding bakjes..
ik kan er geen genoeg van krijgen...je tikt ze 
voor een habbekrats op de kop...



Deze Napoleon komt via MP, de verkoopster
bleek vlak om de hoek te wonen...
...het gouden randje is hier en daar wat dun
geworden, maar dat kan de pret niet drukken.


Hij doet bij ons dienst in de keuken op de vensterbank..
ik vind het zo handig dat wanneer je
 aan het bakken slaat, je ring(en) ding 
daar gerust even kunt neer leggen.

ideetje misschien ?











4 opmerkingen:

Hannekie(Sisterly) zei

heel schattig en ook nog eens heel practisch. leuk hoor. fijn weekend
gr hannie

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

Ja zeg deze is helemaal te gek!
Ik moet de link nog even bekijken, maar wilde je meteen laten weten dat deze geweldig is! :)
Fijne Pinksterdagen, groetjes Freekje

Loveforpiemonte zei

Wat een leuk exemplaar!!! Enne ik doe eigenlijk nooit mijn ringen af (als ik ze draag!)
Groetjes Madelon

little sweet things zei

Ik moest eerst even goed kijken wat het was, maar ik vind hem gewldig. Stukken leuker dan mijn knalrode geval, hiermee mag je gezien worden in de regen.
Maar voor vandaag hoop ik dat de zon blijft schijnen, ik ga zo naar de pinksterfair in Midwoud.

groetjes Saskia