All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

vrijdag

Vanmiddag koekjes gebakken








Vanmorgen scheen de zon, op het balkon was het uit de wind
toch een graad of 20...
Heerlijk even in het zonnetje gezeten,
en toen gauw nog even aan de slag in de keuken
met het laatst gevonden koekjes recept.
Ik vind ze reuze lekker, als je van chocolate chip cookies
houdt, dan  vind je deze ook lekker...
alleen hier zitten als extra ook nog noten in.

Kijk voor het recept op:





3 opmerkingen:

Kom Achterom zei

NEEEEE!!!!!!
ik vind het veeeeel te lekker!!!
En weet je ik mag helemaal geen zoetigheid meer hebben! Balen, maar ja Ziek zijn is ook niets!
Ik vind het wel moeilijk hoor want wij zijn hier thuis echter bakkers net als jij zo te zien!
Heel fijn weekend hoor
Yolanda

Dutch Apple zei

Jaaaaammieeeee! I like cookies! Koekjesmonster komt even snuffelen hier hoor!

Groetjes!

Loveforpiemonte zei

Oeff dat ziet er lekker uit zeg, doe het eigenlijk nooit maar zou het toch eens moeten proberen als ik dit zo zie.
Groetjes en fijne dagen Madelon