All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

zondag

Candy voor iemand die eenzaam is, koop er 1 en ontvang er 2


-.-

...
De bedoeling van deze labels is dat wanneer je er 1 koopt, je 1 weggeeft.
Ze kosten per stuk 1,75 euro incl verzendkosten.

Daarbij krijg je er één (gratis) van mij,
om die aan iemand weg te geven / of op te sturen.

Aan iemand die eenzaam is,
of gewoon als een stukje waardering omdat die persoon er altijd is.


Dat mag iemand zijn die je kent..maar het mag gewoon ook iemand zijn
die je niet kent, maar bijvoorbeeld wel eens ziet lopen in de supermarkt, of in de straat,
en altijd alleen is.

Ik denk nl dat er heel veel eenzame mensen zijn, die niemand hebben, nooit een kaartje
krijgen en die echt vergeten worden.
En misschien mogen we op deze manier een glimlach op hun gezicht toveren :-)
dát zou toch mooi zijn he !

 --.--

Wat je ontvangt voor 1,75 euro?

2 labels waarvan :
1 complete label met mijn wens voor jou achterop,
en 1 label met een los "wensgedeelte" waarop
je zelf je wens kunt zetten en die je daarna achterop
de label kunt bevestigen.
 
...
Doe je mee ?
..
Eentje bestellen ?
e-mail aan : twoprulletje@live.nl

Bookmark and Share


8 opmerkingen:

Pink Princess zei

JA ik doe mee!!!!
Geweldig wat je doet, echt waar. Weet alles van eenzaamheid af, dus als je me wilt mailen van hoe of wat??

dutchy19 at gmail dot com


Groetjes van Marian

Bonjade zei

Hoi hoi.
Nou ja zeg wat een lief idee....
Ik doe ook mee hoor. Ik ga je zo even mailen. Ik kan wel wat mensen bedenken, hoe triest ook.....
Oh ja de spitzen zijn er nog hoor.
Dusse........
Fijne dag

Audrey zei

Ik doe ook mee...zelfs met mensen om je heen kan je nog eenzaam zijn.

Blue Cottage zei

Hoi hoi,
Ik kom hier bij toeval even voorbij.
Graag wil ik ook mee doen.
Ik ga je mailen.
Gr Cobi

LiLi M. zei

Ik vind het ook een heel leuk idee!!
Zelf had ik als goed voornemen voor 2009 : a smile a week. Ik probeer elke week (gemiddeld) aan iemand een aardige zelfgemaakte verrassing te sturen, of een leuk kaartje ofzo van mijn hand. Dus even geen dingen die iemand anders gemaakt heeft. Je weet soms niet hoe mensen dat opvatten.' Jan kreeg iets zelfgemaakts en nou krijg ik iets gekochts', of andersom. Daarom doe ik niet mee, hoe sympathiek ik je initiatief ook vind. Hopelijk heb je begrip voor mijn standpunt. Ik wil je wel heeeel veel succes hiermee wensen.

Pink Princess zei

DANK je voor de schitterende labels die ik vandaag al kreeg. Ze zijn echt mooi en die wens achterop de mijne: heel mooi en toepasselijk.

Dank je hoor, ben er blij mee en zal binnenkort de 2e aan iemand geven.

Liefs van Marian

Pink Princess zei

Hoi hoi. Even over de kou en mn handen. JA ik heb het altijd koud, dus idd als mn handen er zo uitzien ben ik helemaal koud. Maar het gebeurt ook wel bij 30 graden hoor. En dan heb ik het verder niet zo koud. Ik ben iemand die eigenlijk altijd in de warmte moet zijn en handschoenen aan enzo. Maar ja dat doe je niet zo gauw in de zomer en met 30 graden lol.
Vanmiddag nog, was met vriendin A onderweg voor haar bruiloft en de handen waren wit, dan helemaal blauw en later rood en worden ze warm en doen ze P I J N !! BBBRRR niks aan maar ja, wat doe je eraan niks. Dus maak me er niet te druk om.

Groetjes van Marian

Yvonne zei

Hoi Elise,

Ik heb je net een mail gestuurd, wat een super idee van jou zeg !
Dus als het nog kan, wil ik ook heel graag mee doen !
Groetjes Yvonne